5/4/09

Pogača 'Cvijet'






Sasvim slučajno sam ušla u Minjinu kuhinjicu i prvo što sam ugledala bio je divan cvijet! Iako sam još uvijek na oporavku,želja da probam napraviti takav cvijet bila je jača,ruke su krenule u brašno...Moja 'pogača Cvijet' nije baš lijepa kao original no moji ukućani nisu primjetili razliku,pojeli su je čim sam je izvadila iz pećnice i servirala uz satricu od povlake,sira i mladog luka.Hvala Minja.

Moja Pogača Cvijet - postupak

Pratila sam recept, jedino što sam umjesto margarina upotrebljavala maslac(nisam sve potrošila),manje slanu so i suhi kvasac. Zadovoljna sam rezultatom,ali ću idući put malo pojačati brašno,mlijeko i so (moja tepsija nije original '28 cm').Ako se odlučite praviti ovu pogaču obratite paznju i na rezanje tijesta, ja sam malo kiksala pa latice nisu ravno odrezane.

Iako trenutno nisam dobrog zdravlja voljela bih se uključiti u ove kuharske igrice, sviđa mi se neopterećeno druženje ovih djevojaka, čak sam i blog napravila,samo još ne znam kome i gdje da se prijavim.


Pozdrav
YoKica

2 comments:

dvi ribe dva kumpira said...

Jos jedan novi blog,
Super :))
Informacije za igrice mozes naci ovdje http://kuvarigrice.blogspot.com/2008/11/kuvarijacije-pravila.html
Dobro nam dosla :))

YoKica said...

Branka,hvala na dobrodoslici. :))
Ovi blogovi su pravo otkrice za mene,mogu reci da sam sad malo i izgubljena,ne znam gdje bih prije,sta bih prije isprobala.;):))) Stvarno ste za pohvaliti,osobe od kojih se ima sta i nauciti!